Aussie - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Mieneke Huitema - WaarBenJij.nu Aussie - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Mieneke Huitema - WaarBenJij.nu

Aussie

Blijf op de hoogte en volg Mieneke

19 September 2015 | Australië, Brisbane

Op verzoek hier dan toch eindelijk mijn eerste verhaal.
Inmiddels alweer een maand geleden gearriveerd in Sydney, waar we eerst van alles geregeld hebben (bankgegevens, medicare, Australische simkaart etc) en wat dingen gezien te hebben (Harbour bridge, Operahouse, Botanic garden, Blue Mountains, Featherdale Wildlife park etc) ben ik na een week doorgevlogen naar Cairns, waar het iig een stuk warmer was dan in Sydney. Vanuit Cairns een dagje naar Kuranda (rainforest) geweest, twee dagen Cape tribulation (en Port Douglas) en een dagje met de boot het Great Barrier reef op geweest om te snorkelen. In Innisfail (vlakbij Cairns) nog wezen skydiven (super gaaf!!).

Na Cairns samen met Mandy in 7,5 u doorgereden naar Airlie beach, waar we een tour hadden op een zeilschip naar de whitsunday eilanden, een super leuke en gezellige trip!!

Vanuit Airlie beach doorgereden (in 10 uren) naar Rainbow beach, om vanuit daar een tour naar Fraser Islands te maken, veel dingen gezien (walvissen, dolfijnen, haaien, roggen, zeeschildpadden, een slang, grote enge spinnen (wat resulteerde in 32 mensen op tafel), lake McKenzie) en ook veel leuke dingen gedaan (sandboarden, met een vliegtuigje mee geweest, strandparty etc).

Inmiddels door Mandy gedumpt in Brisbane, waar ik hopelijk snel een baan ga vinden.

• 19 September 2015 - 11:32

Mandy De Dumper:

Hahaha goed verhaal ;p

• 19 September 2015 - 13:05

Jeanet:

Hey Mieneke,

Fijn dat je het zo naar de zin hebt, ik hoop dat je heel veel plezier zult hebben en een onvergetelijke tijd in Australië zult hebben.

Jeanet