Gatton, the place to be!! - Reisverslag uit Gatton, Australië van Mieneke Huitema - WaarBenJij.nu Gatton, the place to be!! - Reisverslag uit Gatton, Australië van Mieneke Huitema - WaarBenJij.nu

Gatton, the place to be!!

Blijf op de hoogte en volg Mieneke

14 Oktober 2015 | Australië, Gatton

Hoe mij leven er op dit moment uitziet.. Tsjah, inmiddels zit ik alweer dik 2 weken in Gatton, een uurtje ten westen van Brisbane. Geweldige plek, waar geen moer te beleven is.
Het enige wat hier is, zijn de farms, ideaal om werk te zoeken voor het 2nd year visa (in aussie mag je alleen maar 2 jaar verblijven als je minimaal 88 dagen op een farm hebt gewerkt).
Van hostels, wifi, airco etc hebben ze hier nog nooit gehoord.. Vandaar dat ik in een caravanpark in een cabin zit, waar we met 4 personen in wonen (2 engelsen en een fransman). Heerlijk om eindelijk weer eens mijn eigen "plek" te hebben, en al helemaal fijn om onze eigen keuken en koelkast (oeh, met vriesvak :-)) te hebben. Helaas nog net niet onze eigen douche en wc (ah heerlijk, 4 minuut douches.. gelukkig is er een kapotte douche, wat inhoud dat we gratis onbeperkt ijskoud kunnen douchen!! :-))

Bijna iedere dag om ong. 4.00 u gaat de wekker zodat we lekker vroeg kunnen beginnen met werken (op dit moment broccolini plukken.. Straks in de zomer als het nog warmer is, zullen we wss nog eerder beginnen), gelukkig zijn we dan ook lekker vroeg klaar, gezien het na 10/12 uur vaak al te warm is om te werken (dagen ertussen met temperaturen van boven de 35 graden).
In de middag vaak wat rondhangen op het caravanpark, de meesten zijn dan wat aan het sporten (boksen, hoelahoepen, touwtje springen, touwlopen etc).

Al met al, ondanks dat er niks te beleven is, is het erg gezellig met alle andere backpackers (zitten op dit park nu ongeveer 230 andere backpackers), en vermaak ik me prima!!

• 14 Oktober 2015 - 11:46

Sandra:

Hey Mieneke,

Wat leuk om te lezen hoe het met je gaat. Volgens mij vermaak je je prima!
    Hier gaat alles zijn gangetje. ..meiden krijgen bijna herfstvakantie.
    Geniet van al je mooie momenten !

Liefs, Sandra en natuurlijk ook Monolito, Chayenne, Chenoah, Chiara en een pootje van Babs

• 17 Oktober 2015 - 08:50

Yvonne Grasman :

Hee Mieneke,

Wat een stoer mens ben jij man!!
    Wat gaaf zeg zag veel foto's voor bij komen maar had niet door dat
    Je aan het backpacken was!!! Wat gaaf en stoer!!
    Waar ga je nog meer allemaal heen?
    Heel veel plezier en succes !!!

Gr

Yvonne Grasman